Od običnog tinejdžera do internet zvijezde zahvaljujući samo jednoj fotografiji
Internet i društvene mreže su nam svima uglavnom promijenili živote. Koristimo ih na razne načine, u zavisnosti od naših potreba, a navikli smo i da u svim medijima slušamo i gledamo o tvitovima poznatih, fotografijama koje objave sami i stvaranju vijesti od bilo čega što oni urade.
Međutim, taman kad sam mislila da me skoro ništa više ne može iznenaditi, desio se #AlexFromTarget i pokazao mi da granice definitivno više ne postoje kad su u pitanju društvene mreže. I ne samo granice – ne postoji ni minimalni način kontrole koju možete imati nad svojim životom. Priznajem, ovo mi je bilo prilično zastrašujuće shvatiti.
Ko je Alex iz Targeta?
Alex Lee je običan šesnaestogodišnjak koji ide u školu, a vikendima i poslije škole radi u trgovačkom centru Target pakujući kese kupcima. Jedna tinejdžerka ga je slikala dok je radio i postavila njegovu fotografiju na Twitter. I tako je sve krenulo.
Screenshot fotografije od koje je sve navodno krenulo. Kažem navodno jer i tu ima više verzija – jedna od njih je da je jedna druga djevojka postavila fotografiju ranije, 26.10. a onda je ova iskopirala i 2.11. postavila kod sebe.
Alex je u momentu stavljanja te fotografije imao 144 pratioca na Twitteru. Nakon par sati mu je prišla menadžerica i pokazala mu fotografiju koja je već postala trending na Twitteru, a broj njegovih pratilaca se do kraja smjene popeo na 100.000. Hashtag #AlexfromTarget je postao trending, a skromni momčić u roku od nekoliko sati internet zvijezda.
Gledala sam njegov intervju kod Ellen, zanimljiv je pa vam preporučujem da pogledate i sami. Vidjećete kako je danas jedna fotografija dovoljna da vam se život promijeni iz temelja. Jer, Alex više nigdje ne može otići a da ga ne dočekaju tinejdžerke koje žele da ga slikaju i da ga svi ne prepoznaju.
Kaže da sad, sa preko 700.000 pratilaca na Twitteru, osjeća i pritisak jer svi očekuju od njega da nešto tvitne. Ellen ga je pitala ima li neki talenat, zna li pjevati ili plesati ili bilo šta, da iskoristi tu nenadanu popularnost. On joj je odgovorio da zna dobro pakovati vrećice u trgovini 🙂
Pored prosidbi i svih nekih pozitivnih ili bezazlenih strana koje ova količina poznatosti i popularnosti može nekome donijeti sa sobom, postoje tu i negativne. Naime, Alex je dobio i dosta prijetnji, čak i smrću. Osim toga, gubljenje privatnosti za tinejdžera koji je do tada živio sasvim običnim životom i nije težio tome da bude popularan sigurno izaziva ogroman pritisak sa kojim tek treba naučiti živjeti. Za sada kaže kako nigdje skoro ne ide jer ga svi prepoznaju i nije mu to ugodno.
Predstoji mu puno rada na tome da se snađe u svemu što ga je snašlo bez njegovog uticaja. Vjerovatno je tek na kraju svega toga razmišljanje i o tome da sve to pokuša nekako i iskoristiti. Koliko sam pročitala u tekstu Alex From Target: The Other Side of Fame moguće da će za sada pokušati pomoći majci koja je nedavno pokrenula neprofitnu organizaciju za pomoć djeci u Južnoj Americi. Angažovali su i konsultanta koji će im pomoći da se sa svim izbori na najbolji način, sa naglaskom na sigurnost. Za sada je već verifikovao Twitter profil da bi se spriječile zloupotrebe.
Od kako sam naišla na ovaj primjer i počela pratiti šta se dešava ne izlaze mi iz glave riječi Miloja Sekulića – “Možete vi da se ne bavite internetom ali on se već bavi vama”. E, ovo je jedan od najekstremnijih primjera takvog bavljenja i mislim da se iz njega zaista može puno naučiti.