ODNOSI S JAVNOŠĆU – NOVA DEFINICIJA

ODNOSI S JAVNOŠĆU – NOVA DEFINICIJA

Upravni odbor Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću – IPRA, usvojio je na nedavno održanom skupu u Jerevanu, novu definiciju odnosa s javnošću.

Kakva je struktura nove definicije?

Prije svega i s obzirom na prirodu komunikaciju današnjim okolnostima, gdje je sažetost izuzetno važna, ova definicija je kratka i sadrži negdje okvirno 30 riječi (zavisi od jezika, odnosno prevoda).

Drugo, ovom definicijom se želi objasniti šta, zašto i kako. ŠTA je PR? ZAŠTO je važan? KAKO mi to radimo?

„Public relations is a decision-making management practice tasked with building relationships and interests between organisations and their publics based on the delivery of information through trusted and ethical communication methods.“

Prilagođeno našim jezicima, nova IPRA definicija glasi:

„Odnosi s javnošću su UPRAVLJAČKA funkcija koja uključuje DONOSIOCE strateških odluka u organizaciji, sa zadatkom IZGRADNJE dugoročnih odnosa i interesa između organizacije i njenih ključnih javnosti – odnosa zasnovanih na međusobnom informisanju kroz POUZDANE I ETIČNE komunikacione metode.“

Više informacija je dostupno na linku: https://www.ipra.org/member-services/pr-definition/

Ostavite odgovor