Osobe koje mijenjaju svoje okruženje – intervju sa Draganom Đermanović

Osobe koje mijenjaju svoje okruženje – intervju sa Draganom Đermanović

Uzburkala je internet scenu lansiranjem BeeShaper platforme u 2014. godini a već u početku 2015., ponovo je u centru pažnje zbog akvizicije platforme blogger.ba. Oba događaja su povod za razgovor a mi dodajemo treći povod, konferenciju Sarajevo PR open #SaPRo zakazanu za 13. maj na kojoj će Dragana govoriti.

Ako je nekom promaklo, Dragana je  blogerka, internacionalna strateškinja i predavačica iz oblasti poslovne primjene interneta, savjetnica za strateško online komuniciranje i istraživačica u oblasti primjene internet komunikacijskih platformi u korporativnom komuniciranju.

Akvizicija blogger.ba platforme potpuno je razbudila internet zajednicu regiona u trenutku kad je objavljena. Već si izrekla svoje razloge za ovaj potez i sad svi nestrpljivo očekujemo šta će se dešavati na toj platformi. Kad možemo očekivati prve konkretne aktivnosti na blogger.ba i možeš li reći nešto konkretno o planovima?

DDj: Prve aktivnosti su već realizovane. Uklonjene su reklamne poruke svih oglašivačkih mreža i blogeri su postali vlasnici svog blog mjesta. Radovi u pozadini platforme trajaće dva do četiri mjeseca jer zaista imam dosta posla. Iskustvo blogerki i blogera će biti bitno poboljšano, kako u smislu unosa i kreiranja postova, tako i u dijelu čuvanja i unosa multimedijalnih sadržaja i povezivanja sa društvenim mrežama (takozvani „social share“). U pripremi je i kompletno novi set blog tema, uz mogućnost jednostavne izmjene i prilagođavanja blog tema potrebama svakog pojedinačnog blogera. Sve pobrojane izmjene biće postavljene na novoj serverskoj infrastrukturi, pa će blogovanje biti brže, efikasnije i čitaocima blogova pružiće više zadovoljstva.

Je li #Blogometar15 dio priprema za napredniju blogger platformu i je li odziv blogera na istraživanje ispunio Tvoja očekivanja i očekivanja Tvog tima?

DDj: Ukoliko nešto ne možemo da izmjerimo – ne možemo ni da ga unaprijedimo. Kao i pri svakom drugom strateškom projektu, sistemske aktivnosti u blogosferi kojima se bavim započinjem analizom, tj. istraživanjem. Nije dovoljno dobro pretpostavljati kako je blogerima i koji su problem sa kojima se suočavaju, a koja su za njih najveća zadovoljstva. Moramo to pouzdano znati. Odziv blogera je fantastičan! Sa gotovo 700 ispitanika iz svih zemalja regiona, ovo je najveći blogerski istraživački projekat na koji smo moj tim i ja veoma ponosni.

Napravila si BeeShaper platformu s namjerom da se kreira dobra, korisna i pametna sinergija društvenih mreža, korisnika, potreba brendova, dobrih priča i da tako postavljena i uvezana priča dopire dalje, bolje i snažnije. Koliko je prošlo od lansiranja? Kakvi su rezultati za korisnike – šejpere i brendove?

DDj: Nakon pola godine koliko je servis u javnoj Beti, realizovali smo kampanje za neke od najvećih regionalnih oglašivača, potpisali Ugovore o saradnji sa najvećim agencijama za digitalno oglašavanje i dostigli Touch Scope (naš reach) do blizu 5.000.000 naloga na društvenim mrežama! Kvalitet interakcije ipak govori mnogo više od brojki, pa se možemo pohvaliti rezultatima koje nam oglašivači samoinicijativno javljaju da je promocija putem BeeShapera daleko kvalitetnija po ukupnim kriterijumima mjerenja uspješnosti kampanja od svih drugih oblika promocije na internetu koje koriste. Idemo dalje!

Spadaš u osobe koje mijenjaju svoje okruženje i daju sve od sebe da unaprijede sve na šta mogu da utiču. Na #ProactiveX si rekla nešto što nam je svima ostalo urezano u sjećanje i vjerovatno je najčešće tvitano i citirano: „Nije dovoljno da radimo dobro. Moramo da radimo DOBRE stvari.“ Za one koje nisu bili na Kozari, šta ova rečenica Tebi znači?

DDj: Princip rada moje firme je COPIC: svaka aktivnost mora potvrđivati da smo kredibilna web organizacija (Credible web Organization), koja uvijek nudi premijum kvalitet (Premium), koja je inovativna (Inovative) i sveobuhvatna (Comprehensive). Kada svakog dana imate takav strateški princip u glavi sve što radite je dobro i dobro ga radite. Mi sami biramo kako će izgledati naša firma i kako će nas drugi vidjeti. Ako nismo dobri, to je naš izbor. Svojim primjerom želim da potvrdim da je moguće raditi dobro i uspješno dobre stvari. Voljela bih da što veći broj mojih kolega slijedi takav ili sličan poslovni moto.

Ljubav i strast koju unosiš u sve što radiš se vidi. Uspijeva li ti da odvojiš važno od nevažnog i kako?

DDj: Uspijeva i to veoma lako. Svaka aktivnost mora biti dio veće slike, koja mi je uvijek i jasno pred očima. Na taj način veoma jednostavno, po algoritamskom principu, biram šta ću i kada raditi. Ako znaš gdje ideš, jasno je koji su ti sledeći koraci, ali i tačno kada (i kako) da ih načiniš. Izazov sa upravljanjem vremenom ili prioritetima imaju uglavnom oni koji imaju višak vremena, a manjak prioriteta i jasne strateške vizije.

Šta možemo očekivati od PRPeppers tima u narednom periodu?

DDj: Dosledno pridržavanje visokih internih standarda rada, razvoj tima i širenje poslovanja. Dakle – razvoj!

Hvala, u ime Prime Communications tima, što si pristala da budeš dio predavačke ekipe 5. Sarajevo PR open konferencije, 13. maja. Otkrivamo sad o čemu ćeš pričati ili puštamo vremenu da odabere temu?

DDj: Prime je naša partnerska agencija, a vi ste moji prijatelji. Svaka saradnja sa vama je pravo zadovoljstvo i hvala vama na pozivu i podršci svih ovih godina! Na Sarajevo PR openu predstaviću rezultate blogometra, ali i neke od inovativnih poslovnih modela zanimljivih kako stručnoj tako i najširoj publici. Biće korisno ali i zabavno. Radujem se dolasku.

Ostavite odgovor