Peugeot Route 301 – Sinergija offline i online komunikacije
Zadovoljstvo mi je podijeliti iskustvo o Peugeot-ovom inovativnom konceptu prezentacije novog modela 301 jer sam imala mogućnost da koordinišem offline i online komunikacijske aktivnosti koje su i u ovom slučaju pokazale da zajedno daju odlične efekte!
Peugeot na globalnom nivou pokrenuo je koncept “Route 301”, turneja 301-ica koje prolaze 10.000 km kroz 17 zemalja na tri kontinenta. Iz Istanbula 1.11. krenula su dva konvoja, jedan u pravcu Moskve a drugi “Južni” u pravcu Bosne i Hercegovine pa sve do Kazablanke. Lokalni Peugeot tim svake države imao je mogu nosti da dolazak konvoja 301 iskoristi na najbolji način, tako smo se i mi potrudili da offline i online ispratimo “Route 301” korz BiH ali i pokažemo svijetu da u našoj državi zaista ima mnogo prirodnih ljepota koje zaslužuju pažnju.
Kroz ovaj projekt nastojali smo uvezati nekoliko ciljnih grupa:
- Facebook fanovi Peugeot BiH i pratioci na Twitteru: Nastojali smo ih redovano informisati o cijeloj akciji koja je izazvala veliku pažnju. Žele i ih dodatno uključiti, odlučili smo da jedan od dva voza a bude Facebook fan. Svi su imali priliku da se prijave a izabaran je Igor Kuvač iz Banja Luke. Nakon što je “Route 301” stigao u BiH redovno smo izvještavali o lokacijama gdje se nalazimo, kao i komunicirali s fanovima traže i savjete za dobre restorane ili lokacije za odmaranje, a sve s ciljem da ponudu BiH predstavimo u najboljem svjetlu. Reakcije su bile odlične.
- Peugeot partneri i klijenti: Partnere i klijente smo informisali o događaju i svi su pozvani da nam se pridruže na dočeku i svečanoj prezentaciji 301-ice koja je održana u Sarajevu na Trgu djece Sarajeva.
- Šira javnost: Pošto je “Route 301” od samog najavljivanja izazvao veliku pažnju, kako medija tako i šire javnosti, odlučili smo se za događaj otvorenog tipa žele i na taj način omogućiti svim zainteresovanim da nam se pridruže i da dočekaju konvoj 301. Tokom putovanja kroz BiH mnogobrojni građani su nas dočekali s osmijehom, znajući već da je upravo to mjesto jedna od destinacija “Route 301” pozdravljaju i akciju, srećni i ponosni što prolazimo kroz njihov grad.
- Predstavnici medija: Mediji su takođe pokazali veliko interesovanje. TV ekipe su nas ispratile iz Banja Luke, a veliki broj medija nas je dočekao u Sarajevu potvrđuju i da priča poput “Route 301” zaista zaslužuje pažnju. Naš VIP voza Almir Čehajić Batko je od početka do kraja turneje u “Otvorenoj mreži” prenosio utiske putovanja tako da su gledatelji jutarnjeg programa “Udri muški” na Pink BiH i slušatelji “Otvorene mreže” imali priliku da uživo prate pustolovinu kroz BiH.
Za mene je ovo jedan od najdražih projekata u kojima sam imala priliku da učestvujem iz nekoliko razloga:
- “Route 301” ostvario je veoma pozitivne reakcije jer je pristup cijeloj priči inovativan, ali ujedno jer su fanovi Peugeot brenda mogli da prate putovanje kroz 17 zemalja preko web stranice www.route301.peugeot.com kao i preko službenih Facebook i Twitter naloga Peugeot-a u svakoj zemlji. Upotrebljene su društvene mreže na PRavi način -> svi zainteresovani su uključeni u priču od samog početka, Peugeot je kreirao dobar sadržaj, a fanovi su imali priliku da komentarišu i svajetuju vozače kroz svoju državu i na neki način budu dio jedne globalne priče!
- Svaka zemlja se trudila da predstavi najbolje od sebe. Tako je i naš tim sa ponosom pokazao ljepote Banja Luke, Jajca, Donjeg Vakufa, Travnika, Sarajeva, Jablanice i Mostara.
- Iako smo svi bili fokusirani na naše lokalne priče, PRedivno je što je 17 zemalja radilo projekt zajedno. Predavali smo jedni drugima 301-icu kao štafetu nastoje i da svako od nas da svoj maksimalni doprinos da “Route 301” bude pun pogodak.
- I posljednji ali veoma značajan faktor za uspjeh je svakako profesionalnost i posvećenost svih učesnika u ovom projektu. Pored Peugeot tima iz BiH, PRIME ekipe koja je bila zadužena za PR podršku i online komunikaciju svoj doprinos da PRiča bude zaista uspješna dali su naši voza i Almir Čehajić Batko i Igor Kuvač , Ensar Halilović i Edin Šarki (Scout Film) koji su osigurali da ekipa sigurno prođe kroz cijelu BiH i snimanje na svim lokacijama bude uspješno, te ekipa od 8 profesionalaca iz Francuske (Continental Productions) koji su svakom snimanju, fotografisanju i detalju avanture posvetili mnogo pažnje.
Sve o ROUTE 301 možete pogledati na www.route301.peugeot.com