Pitanje koje nedostaje u vašoj strategiji za društvene mreže
Piše: Erica Ho, Digital Marketing Consultant at Samsung
Ispričaću vam priču o tome kako sam promijenila način na koji danas radim marketing na društvenim mrežama. Kada sam tek počela kao konsultant za digitalni marketing u Samsung Research America, provodila sam sate prateći Internet uputstva za kreiranje savršenog sadržaja: analizirala Facebook Insights, bila opsjednuta angažmanom fanova, trudila se da osiguram autentičan sadržaj i izraz. Kako god, ova uputstva mi nisu nikad davala objašnjenja zašto sadržaj na kojem provedem nekoliko minuta postane veoma popularan, dok onaj na kojem radim na primjer sat vremena prođe potpuno nezapaženo. Zar ne bi formula za savršen sadržaj trebala davati rezultat?
Sreća potrošača je ključ
Facebook poruka koju sam dobila od jedne pratiteljice me natjerala da razmislim o načinu na koji kreiram sadržaj. Rekla je „Volim današnji status. Radite odličan posao!“ Jednostavna poruka mi je objasnila da je moj krajnji cilj da usrećim fanove, umjesto gledanja da zadovoljim jednačinu. Iz mjerenja i brojeva ja znam ko je moja publika. Ali kako da povećam njihov angažman i da postanem osoba od povjerenja na internetu? Ako bih bila u njihovim cipelama, šta bih ja više voljela gledati? Veoma često, marketing na društvenim mrežama nije o tome kako da brendovi dobiju najveći povrat i da pretvore lajkove u kupovine. Ako brendovi budu u stanju staviti osmjeh na lica svojih fanova onda će se ovakve poruke zahvalnosti i lojalnosti brendu desiti same od sebe, odnosno prirodnim putem.
Počnite vašu kampanju na pravi način
Ne kažem da trebate odbaciti sve isprobane i provjerene metode angažmana na društvenim mrežama. Umjesto toga želim da pokušate svoju sljedeću kampanju na društvenim mrežama početi razmišljajući o svojim fanovima umjesto skakanja na tablu sa idejama.
Brendovi koji su se uspjeli povezati sa svojim potrošačima nisu samo oni koji su savladali savršeno svoju strategiju nastupa na društvenim mrežama, nego oni koji su postavili pravo pitanje – „Šta moje potrošače čini sretnim?“
Izvor: https://www.linkedin.com/pulse/question-missing-from-your-social-media-strategy-erica-ho
(2) Comments
Mensur Muhic
Hvala za clanak, jer daje nama muskarcima drugaciji pogled na stvari. Bar je tako slucaj sa mnom, jer rijec “sreca ciljne grupe” mi nikad do sada nije pala na pamet u analizama, a sve vrijeme je tu ispred nosa 🙂
Hana Kazazović
Nema na čemu 🙂
I nije to samo “problem” kod muškaraca 😉