Podravkin izazov
Ove godine Podravka je obilježila 60 godina od prvog pojavljivanja u trgovinama Podravkinih legendi – kokošje i goveđe juhe, goveđeg gulaša i kokošje paštete. Ovim povodom Podravka se željela zahvaliti medijima na iznimnoj saradnji koju ostvaruju iz godine u godinu.
Odabranim redakcijama su najprije, uz slogan „Kad je od srca, to se pamti“, uručene Podravkine košare, a oni su imali zadatak da iskoriste sadržaj košare, pripreme hranu i tokom pripreme naprave fotografiju koju će podijeliti na društvenoj mreži po izboru (Facebook, Instagram ili Twitter).
Za najbolje fotografije po mišljenju žirija iz Podravke, ali i mišljenju korisnika društvenih mreža, Podravka je osigurala adekvatne poklone.
Agencija PRIME Communications osmislila je izazov, pružila PR podršku ovoj aktivnosti, ali i realizovala je dostavom košara svakoj redakciji lično.