Poenta društvenih mreža i internet marketinga koju mnogi promaše

Poenta društvenih mreža i internet marketinga koju mnogi promaše

Mislim da smo već u fazi u kojoj je većina ljudi shvatila koliko su društvene mreže i Internet neophodne za biznis. Skoro svi ga koriste u onoj mjeri za koju su procijenili da je njima odgovarajuća i taj trend će samo rasti.

Iz ugla nekog ko se nalazi takoreći sa obe strane – i na strani biznisa ali i na strani korisnika, primjećujem da ipak mnogi griješe u jednoj stvari i to onoj najbitnijoj.

Naime, društvene mreže su prvenstveno omogućile da se sa svojim kupcima / klijentima povežete, da ih upoznate i razumijete. Pružile su nam mogućnost da oslušnete šta oni u stvari žele, šta misle o vašim proizvodima i uslugama, šta bi voljeli promijeniti na njima, šta unaprijediti i sl.

Međutim, taj momenat vrlo rijetko srećem u ovim Internet prostranstvima. Uglavnom biznisi tretiraju društvene mreže, kod nas u najvećoj mjeri Facebook, kao prostor za oglašavanje i prodaju. Objave su najčešće prodajnog tipa, plaćaju se oglasi i vrlo malo se tu daje na kreativnost i povezivanje.

U principu, često mislim da biznisi i kompanije kod nas Facebook tretiraju kao TV – kao mjesto za promociju na kojem plasiraju reklame. A ta mogućnost, to nešto da čuješ kupce i sl – njima to nije bitno niti im treba.

I onda razmišljajući u tom pravcu shvatim da je u stvari nebitan kanal za komunikaciju odnosno promociju. Poenta je u politici kompanije, odnosno u njenom ukorijenjenom stavu prema kupcima.

Ako je kompaniji stalo do mišljenja kupaca, oni će do njega doći kako bilo. Prije su vjerovatno dolazili do njega uz pomoć pisama, telefona i na mjestu prodaje. Danas imaju i društvene mreže pa im je samo lakše da čuju šta kupci o njima misle.

Ali – ako kompaniji nije bitno šta kupci misle, neće ih čuti ma kakav kanal za komunikaciju da im otvorite.

Nije to do društvenih mreža i interneta, nego do toga da li ih to zanima.

A najvažnije od svega je što to kupci / klijenti osjete i nema načina da ih prevarite.

Na kraju sam htjela reći da iskoristite društvene mreže i povežete se sa svojim kupcima. Ali ću ipak reći – probajte doći u stanje da vam bude stalo do vaših kupaca, pa će onda i komunikacija na društvenim mrežama dobiti potpuno drugačiji oblik.

Ostavite odgovor