Pokrenuto istraživanje Evropski komunikacijski monitor 2014

Pokrenuto istraživanje Evropski komunikacijski monitor 2014

Prethodnih godina smo ukazivali koliko je značajno da praktičari odnosa s javnošću iz Bosne i Hercegovine uzmu učešća u istraživanju koje sprovodi EUPRERA  (European Public Relations Education and Research Association) kako bismo dospjeli na mapu Evropkog komunikacijskog monitora. U nastavku je više informacija koje nam je proslijedio profesor doktor Dejan Verčić uz molbu da animiramo BiH kolege da ispune upitnik.

Link na istraživanje je ovdje: http://www.communicationmonitor.eu/ i oduzima tek 10 minuta za popunjavanje.

Evropska asocijacija za edukaciju i istraživanje o odnosima s javnošću pokrenula je 1. marta prvo godišnje istraživanje o statusu i perspektivama strateškog komuniciranja. Profesionalci na polju komunikacija širom Evrope su pozvani da učestvuju u istraživanju koje će na web lokaciji http://www.communicationmonitor.eu/ biti dostupno do kraja marta.

Ovo poznato i reprezentativno istraživanje realizuje 11 renomiranih univerziteta u saradnji sa Evropskom asocijacijom komunikacijskih direktora, uz sponzorstvo Ketchuma. Studijske aktivnosti u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji koordinira profesor doktor Dejan Verčić, sa Univerziteta u Ljubljani. 

Evropski komunikacijski monitor 2014 stavio je fokus na teme poput mobilnih komunikacija, liderstva, umrežavanja i mentorstva, rodnih pitanja i strateških tema relevantnih za funkciju komuniciranja. Identifikovaće karakteristike odličnih komunikacijskih odjela, kao i sličnosti i razlike širom Evrope. Poređenja i mjerenja u različitim vrstama organizacija širom Evrope (privatne kompanije, dionička društva, neprofitne organizacije, vladine organizacije, agencije i slično) će osigurati rezultate koji su relevantni za svakoga ko radi na ovom polju.

Učesnici će podijeliti iskustva kako bi bila sklopljena jasna slika stanja na ovom polju. Svaki učesnik će dobiti puni izvještaj o rezultatima i automatski učestvovati u nagradnoj igri u  kojoj će srećni dobitnici osvojiti 5 Lomography kamera – za odlične fotografije i kreativne ljude. 

Sa više od 2.700 učesnika iz 43 zemlje u istraživanju realizovanom 2013.godine, godišnje istraživanje Evropskog komunikacionog monitora bilo je najveća empirijska studija u svijetu o komunikacijskom menadžmentu i odnosima s javnošću. Ova studija je realizovana u naučne svrhe. Identitet učesnika je zaštićen a podatke analizira akademski istraživački tim. Rezultati će biti prezentovani na međunarodnom i nacionalnom nivou, ovog ljeta.
Kontakt-osoba za Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju je Profesor doktor Dejan Verčič sa Univerziteta u Ljubljani.

Kontakti EUPRERA:
Prof. Dr. Ansgar Zerfass, Predsjednik Udruženja EUPRERA
Univerzitet u Leipzigu
Burgstrasse 21, D-04109 Leipzig, Germany
Tel    +49-341-97-35040
E-Mail info@communicationmonitor.eu    

O EUPRERA-i

Evropska asocijacija za edukaciju i istraživanje o odnosima s javnošću je nezavisna organizacija koja ima za cilj da promoviše inovativna znanja i prakse na poljima obrazovanja i istraživanja o odnosima s javnošću u Evropi.

 

Leave a Reply