Povratak PROACTIVE konferencije: Obrazovanje i cjeloživotno učenje su osnova budućnosti odnosa s javnošću
Uloga i odgovornost PR prakse budućnosti je da pokreće i utiče na promjene ali i djeluje ka društvenim promjenama.
Obrazovanje komunikacijskih profesionalaca mora da bude usklađeno s digitalnom transformacijom, brendiranje poslodavaca, odgovornost profesije za populizam i estradizam u političkoj komunikaciji, saradnja s medijima – tradicionalnim i novim ali i posjedovanje medija i brojne druge teme bile su u fokusu konferencije PROACTIVE 2022, održane na Jahorini od 27. do 28. maja.
Na konferenciji su kroz predavanja, panele i PROACTIVE world caffee radionice svoj doprinos dali: prof. dr Dejan Verčić, prof. dr Ana Tkalec Verčić, prof. dr Alenka Jelen, prof. dr Asim Mujkić, prof. dr Žaneta Trajkoska, dr Dragana Đermanović, Vladimir Vulić, Voja Žanetić, Miloš Čirič, Robert Čoban, dr Nela Kačmarčik, prof. dr Danijela Lalić, prof. dr Damir Jugo, Miloš Đajić, Jelena Kalinić, Šejla Ramović, Ksenija Renko, Pedja Ašanin Gole, Drenislav Žekić, Nejla Đonko, Hana Kazazović, Imran Šabanac i Ivan Ćosić.
PROACTIVE je tokom tri dana maja okupio najeminentnije komunikacijske i biznis stručnjake i stručnjakinje iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije, kako bi analizirali probleme i uticaj dramatičnih promjena u protekloj deceniji u komunikacijskoj industriji i pomogli u definisanju novih komunikacijskih paradigmi strateškog komuniciranja.
Konferencija je realizovana uz podršku generalnog sponzora Ascanuis media, te Coca-Cole HBC Adria i Područne privredne komore Banja Luke.
Snimci panel diskusija su dostupni na play listi YouTube kanala agencije: .