PR preuzima vodstvo u trci za sadržaj

PR preuzima vodstvo u trci za sadržaj

Napisao Jack Peat, šef digitala agencije 72Point

Jedna od najznačajnijih karakteristika razvoja savremenog digitalnog doba jeste konsolidacija nekoliko disciplina pod istom kapom usluga. Digitalni marketng, SEO (optimizacija za pretraživače), sadržajni marketing i industrija društvenih mreža, svi zahtijevaju više sadržaja da ispune svoje ciljeve, što PR industriji daje posebnu šansu. Kao stručnjaci u povezivanju sadržaja sa brendom uzimajući u obzir marketing poruke i SEO ciljeve, dobro su pozicionirani da uzjašu talas potražnje za sadržajem koji već pogađa tržište.

Evo zašto je svijet odjednom postao gladan sadržaja:

Oglašavanje se prilagođava digitalnom

Ideja da je „oglašavanje banerima mrtvi“ je zabluda, rekao je neimenovani CEO iz medijske agencije u otvorenom intervjuu. „Istina je da nikad nije bio stvarno živ“. Displej oglašavanje je najzasićenije na tržištu a najgora je marketinška tehnika po relevantnosti. Prosječna osoba se sretne sa preko 1.700 banera mjesečno, ali postoji veoma malo dokaza da ovakvo oglašavanje osigurava povrat investicije. Zbog čega se agencije okreću ka proizvodnji više sadržaja.

Društvene mreže: sadržaj vs digitalno oglašavanje

Kao i na mnogim platformama, najveći izazov društvenih mreža jeste da komuniciraju marketinške poruke mobilnim korisnicima. Na manjim ekranima ‘stream’ je iskustvo. Na streamu native reklame izgledaju i funkcionišu neprimjetno na mobilnim uređajima i kompjuterima, što je upravo ono što brendovi žele. Analiza Facebook reklama pokazuje da reklame u News Feedu imaju 49% viši CTR a niže troškove nego tradicionalne pozicije u desnom sidebaru, a i ostale društvene mreže potvrđuju slično.

Panda šamar: Google traži kvalitetan sadržaj

Google Panda algoritam je pokrenuo zlatno doba za poticanje kvalitetnog sadržaja. Nakon godina SEO ‘prevara’ – farmi sadržaja, oglašavanja po ključnim riječima, ‘gradnje’ linkovima – pojavila se velika količina stranica lošeg kvaliteta i spamerskog sadržaja. Sada su se i SEO agencije okrenule ka građenju sadržaja na temeljima relevantnih web stranica i domena, koje su u rukama izdavača.

PR: veliki ujedinitelj

PR je dobro pozicioniran da ujedini industrije koje spadaju pod kapu sadržaja. Ne samo da PR praktičari znaju kako da kreiraju kvalitetan i zanimljiv sadržaj, oni prije svega imaju sposobnost da ga distribuiraju. Studija koju je uradio Cision na 1.5 milion novinara i uticajnih predstavnika je PR rangirala kao izvor broj 1 za novinare. Kako se količina sadržaja koji se traži povećava a izvori smanjuju, PR ljudi odrađuju sve više posla za različita izdanja. Firme koje su proširile svoje djelatnosti na oglašavanje, SEO i društvene mreže će profitirati od ovog vala potražnje za sadržajem.

Izvor: http://www.prmoment.com/3445/pr-takes-the-lead-in-content-race.aspx

(1) Komentari
  1. Interesantan clanak za procitati, ali meni se cini, malo zakasnjela procjena. „Contest is king“ je aktuelan vec dugi niz godina, a i SEO biroi, bar oni koji znaju sta rade, vec par zadnjih godina imaju tu devizu kao praksu. Samo da dodam, sadrzaj mora da bude unikatan da bi bio nagradjen boljim pozicioniranjem u Google pretrazi.

Ostavite odgovor