PRave PRiče se uvijek PRepoznaju – PR-ovske akcije podizanja svijesti javnosti

PRave PRiče se uvijek PRepoznaju – PR-ovske akcije podizanja svijesti javnosti

U nastavku malo PRaktičnih stvari! Post je o tome kako PR-ovci mogu pomagati i pomjerati stvari na bolje, o odnosima s medijima i o tome kako PRave PRiče uvijek budu PRepoznate!

Imala sam sreću da u posljednjih nekoliko mjeseci radim na projketu koji je upravo imao taj cilj –> podizanje svijest i edukacija javnosti o veoma značajnom problemu.

“Ja nisam rob(a)” – Obilježavanje Dana borbe protiv trgovine ljudima

Caritas BK BiH u saradnji sa Ministarstvom bezbjednosti BiH i Ministarstvom za ljudska prava i izbjeglice BiH već duže vrijeme realizuje projekat koji ima za cilj brobu protiv trgovine ljudima i edukovanje rizičnih grupa da na vrijeme prepoznaju opasnosti.

Dobili smo upit da u veoma kratkom roku pomognemo u osmišljavanju aktivnosti koja će privući pažnju javnosti i potaknuti ljude na razmišljanje o ovom problemu.

Organizovali smo ulične akcije koje su se održavale 18. oktobra, Dan borbe protiv trgovine ljudima, u Sarajevu, Banjoj Luci, Mostaru i Tuzli. Na svakoj lokaciji mladi su dijelili informativno-edukativne letke obučeni u vreće sa natpisima “Ja nisam roba”. Pored podjele letaka na svakoj lokaciji dvoje mladih glumaca su kroz umjetnički izraz prikazivali opasnosti trgovine ljudima. Akcije su izazvale veliku medijsku pažanju ali i pažnju javnosti. Ne samo da smo privukli medije da potaknuti događajem izvještavaju o problemu i informišu javnost, nego smo kroz neobična dešavanja na najfrekventnijim lokacijama u sva četiri grada privukli pažnju građana koji nisu ravnodušno mogli baciti dobijeni letak nego su i “bar” pogledali poruku.

Poruka prenesena na inovativan, drugačiji i pomalo šokantan način pobuđuje interesovanje i u moru poruka pridobija pažnju primaoca!

Kako bi poruka došla do što većeg broja građana i potaknula ih da razmišljaju o opasnostima trgovine ljudima, u akciju smo uključili okolne butike koji su na taj dan skinuli svoje lutke iz izloga i postavili jasne poruke “Ja nisam rob(a)” podržavajući na taj način akciju.

Sinergija aktivnosti stvara veći efekat!

Budžet za medijsko oglašavanje nije bio predviđen tako da smo uputili molbu radio stanicama, štampanim medijima i portalima da ako imaju želju i prostor podrže akciju. Reakcije su bile veoma pozitivne. Mediji su PRepoznali značaj i rado su ustupili besplatno PRostor za borbu protiv trgovine ljudima.

95 medijskih objava (uključujući TV priloge i gostovanja, objave u dnevnoj i periodičnoj štampi kao i obajve na portalima) i 20 medija –> PRijatelja, koji su dodatno podržali akciju i ustupili besplatno prostor za oglašavanje.

Ti su rezultati mjerljivi, ali manje bitni! Značajniji je osjećaj da smo pomogli u informisanju javnosti i ako smo zajedno, kroz sinergiju svih aktivnosti, spasili jednu osobu koja je zbog neinformisanosti ili neznanja mogla postati žrtva trgovine ljudima onda je vrijednost našeg doprinosa NEPROCJENJIVA!

Kako bi produžili interesovanje medija i javnosti za ovu temu 10-tak dana kasnije smo otvorili izložbu likovnih i literarnih radova srednjoškolaca koji su svoja razmišljanja o trgovini ljudima izrazili kroz umjetničke radove. To je bio novi povod da potaknemo mlade ljude, a zatim i medije i širu javnost, da postanu svjesni da se trgovina ljudi dešava i u BiH i da razgovorom o opasnostima mogu pomoći u smanjenju broja žrtava.

Mediji su odigrali značajnu ulogu podržavajući ovu temu, što potvrđuje da PRave PRiče uvijek budu PRepoznate.

Značaj nas komunikatora radeći na ovakvim PRojektima postane još značajniji jer doprinosimo u spašavanju života kroz podizanje svijesti, informisanje i edukovanje javnosti.

Naša dužnost je da kroz znanja, kontakte i sposobnosti pomognemo u kampanjama i akcijama poput ovih i da radimo na izgradnji boljeg društva! Veliki budžeti ne smiju biti PResudni!

Mediji PRijatelji –> Hvala na podršci!

Hvala još jednom što ste prepoznali značaj projelta i besplatno ustupili prostor za oglašavanje!
Start, Reporter, Fokus, Intermezzo, BH Student, Radio Balkan, Uno radio, radio Kladanj, radio Ilijaš, radio Srebrnik, RSG i RSG 1, bitno.ba, intermezzo.ba, bh-news.com, depo.ba, blijesak.info, tip.ba, gradiska.com, capital.ba.

Zahvaljujemo se i svim medijima, novinarima i urednicima koji su izvještavali o ovoj temi!

(0) Comments
  1. … [Trackback]…

    […] There you will find 47748 more Infos: blog.prime.ba/2011/11/prave-price-se-uvijek-prepoznaju-pr-ovske-akcije-podizanja-svijesti-javnosti/ […]…

  2. […] PRave PRiče se uvijek PRepoznaju – PR-ovske akcije podizanja svijesti javnosti by Članci U nastavku malo PRaktičnih stvari! Post je o tome kako PR-ovci mogu pomagati i pomjerati stvari na bolje, o odnosima s medijima i o tome kako PRave PRiče uvijek budu PRepoznate! Imala sam sreću da u posljednjih nekoliko mjeseci radim na projketu koji je upravo imao taj cilj –> podizanje svijest i edukacija javnosti o veoma značajnom problemu. “Ja nisam rob(a)” – Obilježavanje Dana borbe protiv trgovine ljudima Caritas BK BiH u saradnji sa Ministarstvom bezbjednosti BiH i Ministarstvom za ljudska prava i izbjeglice BiH već duže vrijeme realizuje projekat koji ima za cilj brobu protiv trgovine ljudima i edukovanje rizičnih grupa da na vrijeme prepoznaju opasnosti. Dobili smo upit da u veoma kratkom roku pomognemo u osmišljavanju aktivnosti koja će privući pažnju javnosti i potaknuti ljude na razmišljanje o ovom problemu [Pročitaj više] […]

Leave a Reply