PRC: Dodijeljene studije slučaja takmičarskih ekipama

PRC: Dodijeljene studije slučaja takmičarskih ekipama

Studenti kreiraju PR strategije za Vakufsku banku i UNICEF-ov U-Report

Sedmi po redu PR Challenge ugositit će u finalu pet najboljih ekipa koje su upravo dobile priliku da odaberu koju PR strategije će raditi, za profitnu ili neprofitnu organizaciju. Ovogodišnji partneri PR Challengea, Vakufska banka d.d. Sarajevo i UNICEF, pripremili su zadatke za prijavljene ekipe.

„Zadovoljstvo nam je što je Vakufska banka dio PR Challengea, državnog takmičenja koje daje priliku talentovanim studentima da primijene stečena fakultetska znanja u odnosima s javnošću na konkretnom zadatku. Mi s osobitim zanimanjem očekujemo rješenja i ideje koje će se pripremiti za Vakufsku banku. Mogu s ponosom naglasiti da partnerstvom sa PR Challengeom Vakufska banka konačno širi svoje područje društveno odgovornog djelovanja prema studentima, te je osim tradicionalne saradnje sa srednjim ekonomskim školama, ove godine spremna ponuditi i studentske prakse za one koje, u finalu, upoznamo. To je i jedan od razloga zašto se izuzetno radujemo finalnom događaju, i prilici da poslušamo ideje najboljih ekipa, te ih primijenimo u razvijanju sektora odnosa sa javnošću Vakufske banke“, rekao je Denis Čivgin, direktor Vakufske banke d.d. Sarajevo.

Neprofitni zadatak ovogodišnjeg PR Challengea je izrada PR strategije za projekat UNICEF-a u BiH, U-Report. Projekt je nastao sa ciljem da se poveća participacija i socijalni aktivizam građana, prije svega mladih ljudi.

Prijave na takmičenje koje pruža priliku mladim, talentovanim i perspektivnim studentima koji žele svoja teorijska znanja, svoju kreativnost i inovativnost primijeniti na praktičnom primjeru tako što će, zajedno sa kolegama iz tima kreirati PR strategiju za brend ili uslugu partnerske organizacije, poslalo je 15 ekipa sa fakulteta iz cijele Bosne i Hercegovine.

Timovi i fakulteti:

  1. Media Litera, Internacionalni univerzitet Travnik
  2. DIA Ekipa, Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
  3. Apex Američki Univerzitet Tuzla
  4. Ireum, Ekonomski fakultet Sarajevo
  5. MS Team, Ekonomski fakultet Tuzla
  6. PRepare & Go, Filozofski fakultet Pale
  7. Tim „Raketa”, Ekonomski fakultet u Sarajevu
  8. Vitez, Fakultet poslovne ekonomije
  9. EFSA PR Club, Ekonomski fakultet u Sarajevu
  10. Mostar Prvi, Fakultet humanističkih nauka u Mostaru
  11. Mostar CSI Mostar (Case Study Investigators) Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru
  12. Fantastic Four, Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici
  13. “Apeiron”, Panevropski univerzitet „Apeiron“, Banja Luka
  14. Studentski klub IPI Akademije, Internacionalna poslovno-informaciona Akademija Tuzla, Tuzla
  15. ProZone, Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru

Superfinale državnog PR Challenge-a, u kojem će se nadmetati najmanje pet timova koji pošalju najbolje strategije, bit će održano u Sarajevu u 26. februara, kada će žiri proglasiti najbolje timove u kategorijama: Najbolja PR strategija, najkreativniji koncept, najinovativniji pristup u kreiranju strategije i najbolja prezentacija.

Projekat PR Challenge agencije PRIME Communications pokrenut je 2009. godine u okviru društveno odgovornog djelovanja agencije, usmjerenog na edukaciju i jačanje profesije odnosa s javnošću kroz saradnju sa studentima i fakultetima koji izučavaju ovu disciplinu.

Leave a Reply