PREDAVAČI/ICE, MODERATORI/KE, PANELISTI/ICE 2024

Nataša Pavlović Bujas je radoznala istraživačica i neumorna realizatorka, strastveno obuzeta bihevioralnom naukom i bihevioralnom ekonomijom. Govornica na brojnim konferencijama, predavačica, mentorka i kouč, diplomirala je na Hemijskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, ali je uspešnu akademsku karijeru veoma brzo zamenila preduzetničkim životom. S razlogom.

Osnivačica je – i direktorka – agencije Blumen group, Fondacije ZRAK i start-up projekta Biljologija Uspeha i autorka brojnih kreativnih projekata.

U brojnim udruženjima, u kojima ima vodeću ulogu, konstantno se zalaže za mnogo uticajniji “ženski princip” u biznisu i preduzetništvu – pre svega zbog blagodeti koje društvu donose razumevanje i prihvatanje različitosti i raznovrsnosti ženskog i muškog principa. U poslu i u životu.

Iza Nataše je 30+ godina preduzetničkog iskustva, 25+ godina iskustva i učenja u komunikacijama i marketingu, 10+ godina u profesonalnom koučingu i mentoringu i više od 25 najznačajnijih nacionalnih i međunarodnih priznanja.

Rođena i odrasla pre internet ere, self-made komunikacijski ekspert, baštovanka i istinski poštovalac prirode. Majka, kćerka, sestra, prijateljica i sve što uz to ide. Uvek radoznala učenica, posvećena stvaralaštvu.

Nataša je globalna predsednica Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću – IPRA i jedna od 15 liderki iz celog sveta – alumnistkinja Fortune Most Powerful Women – U.S. Department of State Global Women’s Mentoring Partnership Program 2022

Vojislav Voja Žanetić je komunikolog u marketingu, satiričar i kolumnista, scenarista i pisac. Konsultant je za tržišnu komunikaciju i jedan od prvih profesionalnih kopirajtera u Srbiji.

Autor je brojnih komunikacijskih kampanja za proizvode, usluge, industrije i trgovine, političke organizacije i države institucije. Kreativni, komunikacijski, advertising i brand konsultant sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju medijskih sadržaja za domaće i inostrane kompanije.

Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije od 2011. godine.

Preduzetnik od 1997. godine. Poseduje istovremeno tržišna, korporativna i akademska iskustva i znanja, kako teorijska tako i praktična.

Radio je kao kopirajter u agenciji Saatchi & Saatchi, kreativni direktor u Ogilvy & Mather i direktor marketinga u nekoliko kompanija.

Dobitnik nekoliko advertajzing nagrada, od čega su neke Zlatni pobednik festivala u Firenci, Zlatni bobanj Portorož, Zlatna ruža Montre, Zlatna ideja Novi Sad. Kolumnista je u Novoj Ekonomiji i Otvorenom parlamentu, ranije pisao kolumne za Dnevni Telegraf, Evropljanin, Nin, Večernje novosti i platformu Okruženje.

Široj javnosti poznat je i kao jedan od urednika i tekstopisaca “Indeksovog radio pozorišta”, a kasnije scenarista i koscenarista “Indeksovog pozorišta”. Zajedno sa Dragoljubom Ljubičićem Mićkom i Dražom Petrovićem jedan je od autora emisije „PLjiŽ“.

Dobitnik je nagrade “Branko Ćopić” za satiru i Nevenove nagrade za dečju književnost.

Autor je više knjiga i jednog scenarija snimljenog igranog filma.

Minela Vilić stručnjakinja je za marketing i komunikacije, sa više od 16 godina radnog iskustva u ovim oblastima. Po profesiji komunikologinja i PR praktičarka, što izdvaja i kao svoju najveću strast u radu – pisanu riječ i komunikacije.

Bogato agencijsko iskustvo u različitim sferama marketinga, organizaciji događaja kojih je realizirala stotinama, vođenju PR, Digital i Social timova, koordinaciji u izdavaštvu lifestyle i stručnih magazina, upravljanju ključnim klijentima, networkingu, edukaciji, javnim nastupima, izrazitim prodajnim i pregovaračkim sposobnostima, odličnim odnosima s medijima, samo su dio vještina, onoga što je obilježilo njenu dosadašnju karijeru i što je odlučila unaprijediti osnivanjem svoje komunikacijske agencije.

Osnovala je MiVi Communications Consulting – svoju viziju kojom želi da podstiče na proaktivnost, drugačije pristupe marketingu i komunikacijama, sa ličnim pečatom u pristupu klijentima, strategijama, kampanjama, kupcima, alatima i kanalima komunikacije. Želi biti inspiracija za postizanje najboljeg od svakog klijenta ili pojedinca, motivacija za kolege iz industrije i one koji to žele biti.

Dr Dragana Vujović Đermanović je i savjetnica za rast i razvoj kompanija. Kroz svoju dugogodišnju karijeru mentorisala je više od 1000 menadžera, lidera, javnih ličnosti a za svoj rad je dobila brojna priznanja i nagrade. Jedina srpska poduzetnica uvrštena u Hundertovu top 100 listu preduzetnica Evrope, potvrđenu od strane uglednog američkog časopisa Forbes, dobitnica je i najznačajnijeg priznanja za žensko poduzetništvo u Srbiji, “Cvet uspeha”, koje joj je dodijelila Asocijacija poslovnih žena Srbije, te privrednica godine po mišljenju Privredne komore Vojvodine. Na Globalnom ekonomskom forumu žena u Indiji, proglašena je “Ženom decenije” u oblasti društvenih medija i liderstva, što je i najprestižnije globalno priznanje za njen rad. Članica je savjetodavnog odbora Tesla Naučnog Centra u Vardenklifu (SAD).

Nastupala je na konferencijama u Kanadi, Njemačkoj, Indiji, Luksemburgu, Kini, Francuskoj, Americi ali i na najeminentnijim poslovnim događajima u zemlji i regionu. Za svoje javne nastupe bez izuzetka je ocijenjena najvišim ocjenama.

Doktorirala je i magistrirala na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, gdje je završila i osnovne studije na Filozofskom fakultetu. Rođena je 29. aprila 1981. godine, majka je Nikoline i Jovane.

Mai Al Akkad je direktorka korporativnih komunikacija za Evropu kompanije Kasperski. Mai je iz Omana, školovala se u Dohi i diplomirala novinarstvo na Univerzitetu Northwestern. Novinarsko iskustvo je brusila kao sportska novinarka u Kataru, pokrivajući sportske događaje svjetske klase i intervjuišući lokalne talente za lokalnu novinsku stranicu Doha News.

Savjetovala je različite globalne tehnološke brendove i startupe u razvoju i primjeni PR i komunikacijskih strategija i aktivnosti na tržištu njemačkog govornog područja u svojoj agencijskoj praksi.

Prije dvije godine se pridružila Kaspersky timu na poziciji direktorke korporativnih komunikacija u Evropi.

Zadužena je za aktivnosti na pan-evropskom nivou, kao spona između HQa kompanije i regionalnih komunikacijskih menadžera, što uključuje od optimizovanja komunikacijske strategije kompanije za evropski nivo do koordinacije aktivnosti oko PR kampanja koje dolaze iz HQ-a i zahtjeva koje šalju timovi iz lokalnih ureda.

Ivan Ćosić je vlasnik marketing agencije Plain&Hill, autor podkasta “Još podkast jedan”. Pokretač je i domaćin konferencije “Živi lokalno – radi lokalno” wwvrsac. Bavio se raznim poslovima u kreativnoj industriji. Radio je za više od trideset svjetskih “A” brendova, pokretač je mnogih internet projekata, predavač i motivacioni govornik a često moderator zbog izuzetne vještine postavljanja dobrih pitanja. Radi za svjetsku medijsku asocijaciju WAN-IFRA, Međunarodni savjet za nauku i druge.

Una Mesić je ekonomistica, sa više od 25 godina iskustva u oblasti komunikacija, marketinga, korporativne društvene odgovornosti i fundraisinga. Vodila proces kreiranja standarda i procedura za ocjenjivanje i valorizaciju kompanija u Izboru društveno odgovornih kompanija DOBRO. U organizaciji SOS Dječija sela u BiH vodi tim zadužen za korporativni fundraising.

Haris JusovicHaris Jusović je grafički dizajner i vizuelni umjetnik a često i kopirajter. Za Harisa ljudi kažu, a njegovi radovi svjedoče, da ima izražen osjećaj za vizuelnu estetiku. Sarađivao je sa globalnim, regionalnim i lokalnim brendovima i kompanijama, startupima i nevladinim organizacijama.

Kreator je velikog broja uspješnih brand awareness i društveno odgovornih kampanja u BiH.

Osnivač je regionalno popularnog brenda JUSA. Radi se o konceptu u kom dominiraju posteri kojima Haris na satiričan način oslikava svakodnevnicu ali šalje i društveno angažovane poruke.

Kaže da je dizajn njegova profesija koju koristi da ljudima popravlja raspoloženje.

Nela Kacmarcik Maduna

Nela Kačmarčik Maduna je doktorica ekonomskih nauka i bivša službenica UN, autorica i savjetnica za strateške komunikacije. Nakon skoro 30 godina profesionalnog iskustva odlučila je svoje znanje i iskustvo ponuditi kao mentorica mladim ženama na početku karijere, da bi one na vrijeme razvile vještine koje su im potrebne da bolje unovče svoje znanje.

Nela vjeruje da je ekonomija znanja, posebno korištenjem digitalnih alata i online komunikacijskih kanala najbolji način da mladi, posebno žene, daju doprinos ekonomiji, biznisu i društvu, istovremeno balansirajući svoje personalne, prirodne i socijalne prioritete.

Ekonomija znanja u kontekstu PR-a je jedna od tema na PROACTIVE World Cafe diskusijama za koju Nela priprema uvod.

Miloš Đajić je aktivista u duši, ljevičar, uvijek spreman da se bori za pravdu i javni interes. Osnivač Centra modernih veština, organizacije civilnog društva aktivne na polju političkog obrazovanja, promocije socijaldemokratije, javnog zagovaranja i komunikacije.

Ilija Ćosić je šef kabineta domaće IT kompanije  Lav It Solutions.

Karijeru je započeo kao deo tima konferencije wwvrsac: živi lokalno – radi globalno, a to iskustvo mu je omogućilo da učestvuje u organizaciji drugih događaja. Sa timom koji je napravio učestvovao je u pripremi i realizaciji brojnih konferencija od kojih su najpoznatije Inside Conference, TEDx Ušće i TEDx Vršac, kao i IAB Digital Day i MiXX Awards.

Radio je u Four Dots agenciji, vodio prodaju za startap Skylead, razvoj zajednice u agenciji Content Distribution, podigao od nule projekat Iskustva & Preporukeu okviru  Wireless Medija grupe.

Prošle godine se pridružio Provoke Agency timu kao potpredsjednik za operacije.

Najra Krvavac je stručnjakinja za strateške komunikacije sa 30 godina iskustva u industriji i fakultetskom potvrdom da se može time baviti. Gotovo pola od tog vremena radi kao freelancerica.

Za vrijeme svog moonlighting perioda je radila za TV kuće (emisiju Latinica HRT-a, Centralni dnevnik sa Senadom Hadžifejzovićem na Hayatu), agencije (Communis i Pristop), a od 2006. godine samostalno vodi klijente. Radila je sa različitim agencijama, međunarodnim organizacijama, institucijama i privatnim kompanijama.

Autorica je brojnih komunikacijskih strategija kompanija u regionu i ”majka” brenda Teta Violeta. Freelancing je prekinula na 5 godina i osnovala agenciju Preduzeće 2017., no od toga je odustala 2021. i vratila se slobodnjaštvu.

Obrazovanje odraslih je niša u kojoj se odlično osjeća, skoro jednako dobro kao i u enologiji i gastronomiji, vodeći komunikacije porodične vinarije i restorana sa Michelin preporukom.

Dugogodišnja je kolumnistica magazina LadiesIn i trenerica javnog nastupa i prezentacijskih vještina.

Živi i sanja na/o Korčuli, a radi u Sarajevu.

Dajana Šipraga Zlojutro je psihoterapeutkinja, bivša socijalna radnica i uvijek aktuelna i zanimljiva ličnost u svom nastupu na internetu. Na blogu i na nalozima na društvenim mrežama na kojim je prepoznatljiva po anglifikovanim verzijama imena i prezimena Dara Picard Eveilmorning i Cara Dara i korisnim, a duhovitim osvrtima na mentalno zdravlje i naš odnos prema njemu.

Drenislav ZekicDrenislav Žekić je predavač odnosa s javnošću na Visokoj školi za komunikacijski menadžment „Edward Bernays“ u Zagrebu, te na Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR). Vodio je niz samostalnih i timskih lobističkih, komunikacijskih i marketinških projekta nagrađivanih u zemlji i inostranstvu. Danas je zastupnik agencija Preclarus komunikacije i MKM plus, a vodi s ekipom saradnika komunikacijske, marketinške, lobističke i poslovne projekte, te radi kao savjetnik i lobista vodećim managerima i kompanijama u Hrvatskoj i inostranstvu.

Zeljka Sulc

Željka Šulc je glasnogovornica Misije OSCE-a u BiH od 2014. godine. Prethodna iskustva uključuju poziciju šefice Sekcije za podršku (Odjel za ljudsku dimenziju Misije OSCE-a u BiH), brand manadžerice za Tom Tailor (Sportina grupa, Srbija), te šefice Odjela za marketing i odnose s javnošću u CEEMAN – Central and East European Management Association (sa sjedištem u Sloveniji). Željka je diplomirana politologinja (Univerzitet u Sarajevu) i MBA (IEDC – Bled School of Management).