PRIME Communications pozivnice
Zadatak:
Kreirati pozivnicu za ljetnu zabavu koju već tradicionalno organizuje agencija PRIME Communications i u isto vrijeme prikazati potencjal agencije.
Riješenje:
Želja nam je bila da kreiramo donekle neobičnu pozivnicu koja bi zainteresovala zvanice prije svega da se odazovu pozitivu, a potom i da ih zainteresuje za kreativni potencijal agencije.
Korištenjem različitih materijala kao pto je srebrena folija (koja je korištena kao ogledalo) i dosta fizičkog posla oko sastavljanja pozivnica, željeli smo da pokažemo da je za uspješan projekat potrebna ne samo ideja, već jedan kompletan pristup postavljenom zadatku i da samo takvim pristupom možemo ostvariti željene rezultate.
Rezultat:
Pozivnica je kreirala fantastičan efekat.
Zvanice su se telefonskim putem zahvaljivale na pozivu, a da pritom nisu propustili priliku da veoma pozitivno prokomentarišu pozivnice.
Odaziv je bio fantastičan, a dešava nam se da i nekoliko mjeseci poslije ugledamo pozivnicu na radnom stolu pojedinih klijenata, gdje je čuvaju kao uspomenu.
*dobitnik zlatne nagrade NO Limit Sarajevo Advertising festivalu u kategoriji Direktni Marketing, Samopromocija (2009).