Proactive 2012.
Osmi PROACTIVE, edukativna konferencija o odnosima s javnošću, u subotu je uspešno završen i preko 100 učesnika su pod pozitivnim utiscima, sa novim saznanjima i prijateljstvima otputovali sa Kozare.
Na trodnevnoj konferenciji učesnici su imali priliku da slušaju predavanja o internoj i kriznoj komunikciji, strateškom komuniciranju, ličnom brendiranju, samopromenama i mnogim drugim temama, kao i da čuju zanimljive studije slučaja i učestvuju u radionicama o odnosima s blogerima i PROACTIVE World Cafe-u.
“Ove godine smo imali više nego ikada učesnika i ponosni smo da smo uspeli ispuniti njihova očekivanja. Činjenica da su svi pažljivo pratili predavanja sva tri dana i aktivno učestvovali u diskusijama i radionicama je nama potvrda da su programske teme i predavači bili pravi izbor. Naš cilj bio je omogućiti učesnicima PROACTIVE-a da čuju zanimljive studije slučaja iz regije, saznaju više o trendovima u komunikaciji i upoznaju i povežu se sa kolegama iz struke. Sudeći po reakcijama i komentarima na blogovima i društvenim mrežama u tome smo i uspeli. Raduje nas da su mnogi već potvrdili svoj dolazak na naredni PROACTIVE i upisali sebi datum 23. do 25. maj 2013. godine kada će se održati deveta regionalna edukativna konferencija o odnosima s javnošću”, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktorica agencije PRIME Communications koja je organizator konferencije.
Konferenciju je zatvorila Dragana Đermanović, vlasnica agencije PR pepper i internacionalni online PR praktičar i predavač. Učesnicima je predstavila najnovije trendove iz online komunikacije kao i aktivnosti koje ona i tim PR pepper agencije realizuje za Novaka Đokovića u sklopu online strategije i dale konkretne upute i savete u kom pravcu se trebaju online stratezi usmeravati u budućnosti.
O utiscima sa konferencije možete više pročitati na blogovima Miloša Petrovića www.milosblog.com, Vladimira Stakovića www.dedabor.com, Hane Kazazović www.cyberbosanka.me ili Ronija Kordiša www.had.si.