Promovisana 4. Studija o socio-ekonomskom uticaju Coca-Cole u BiH
Agencija PRIME Communications bila je zadužena za osmišljavanje, pripremu i planiranje događaja i PR podršku. To je uključilo odnose sa stakeholderima, pripremu komunikacijskih materijala i komunikaciju s medijima. Događaj je realizovan u sali za treninge Coca-Coline punionice u Hadžićima. Tokom događaja je predstavljena i promovisana Studija o socio-ekonomskom uticaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2021.
Podsticanjem izvrsnosti u poslovanju, Coca-Cola u Bosni i Hercegovini već duže od 50 godina direktno i indirektno utiče na društvo i ekonomiju. Po nalazima četvrte studije o socio-ekonomskom uticaju Coca-Cole u BiH, kompanija direktno stvara 31 milion KM dodatne vrijednosti, odnosno svaka KM koju stvara Coca-Cola podržava stvaranje još 4 KM dodatne vrijednosti u bh. ekonomiji. Osim toga, Coca-Cola indirektno podržava još 131 milion KM u ekonomiji BiH a ukupna vrijednost direktnog i indirektnog uticaja Coca-Cole u obliku plata, poreza i dobiti u 2021. godini iznosila je 162 miliona KM, što čini 0,45% BDP-a države.
Socio-ekonomska studija je prezentovana pred predstavnicima relevantnih institucija, vladinog i nevladinog sektora, Nj.E. ambasadorom SAD Michaelom J. Murphyjem, predstavnicima akademije, poslovnih udruženja, zajednice, poslovnih partnera i medija.
Nakon predstavljanja rezultata Studije održana je i panel diskusija na temu: „Izvrsnost u poslovanju i uloga kompanija u stvaranju šire vrijednosti“.