Šest savjeta kako da pronađete frilens pisce, stručnjake za društvene mreže i PR asistente

73895836 - side view portrait of young businesswoman having business call in office, her workplace, writing down some information. woman talking on mobile phone, asking questions, looking at pc screen.

Šest savjeta kako da pronađete frilens pisce, stručnjake za društvene mreže i PR asistente

Svijet PRa i komunikacija je „zajednica“ koja raste i uvijek se razvija i potreba za kadrom u tom polju poslovanja je iz dana u dan sve veća i veća. Sve više poslodavaca se odlučuje da u svoje timove uključuje spoljne saradnike i frilens stručnjake jer se to u praksi pokazalo efikasnije. Strateško planiranje i stvaranje sadržaja, društvene mreže i PR podrška su područja koja su u proteklih nekoliko godina doživjela procvat i broj onih koji se bave takvim poslovima raste. Agencije i druge kompanije pronalaze frilensere i koriste njihove usluge po potrebi – takva vrsta radnog odnosa se pokazala kao izuzetno efikasna i za frilensere koji imaju slobodu ali i za poslodavce koji angažuju kadar po potrebi  te tako umanjuju svoje mjesečne troškove ali i obaveze prema radniku.

Ali, gdje i kako tražiti i pronaći najbolju osobu za posao koji nudite?

Raspitajte se!

Razgovarajte sa ljudima iz iste branše, raspitajte se skim su radili, koga preporučuju a koga ne, i na šta treba obratiti pažnju pri potrazi… Usmene preporuke i pozitivna iskustva drugih kolega kojima vjerujete su najbolji način da dođete do prave osobe za posao.

Online potraga

Postoje različite online platforme, nešto kao društvene mreže za frilensere gdje možete pogledati šta neko radi, čim se bavi, na kojim projektima su bili ili jesu angažovani ali i preporuke drugih poslodavaca sa kojima su sarađivali. Elektronsko plaćanje ide direktno preko platforme tako da su sigurne obe strane.

LinkedIN

Društvena mreža za one koji su više ili manje profesionalci. LinkedIN kao društvena mreža nije samo baza za frilensere već i za poslodavce i kompanije i dobar kanal i način da proširite svoje poslovanje, upoznate potencijalne saradnike, uputite se u njihov rad i kontaktirate u slučaju da vam se dopada to što vidite na profilu.

Posredničke agencije

Pronaći će za vas sve što trebate.

Promocija poslovne ponude

Pokušajte postaviti oglas da nudite poziciju spoljnog saradnika za neki posao na sajtove koji se bave upravo tim. Takva vrsta oglasa će privući veliki broj zainteresovanih što vam pruža veću mogućnost izbora.

Centri za razvoj karijere i studentski servisi

Ne tako mali broj studentata za vrijeme studija se bavi i frilens poslovima.Neki su evidentirani i u centrima za razvoj karijere, studentskim servisima pa je to uvijek dobra adresa. Tu nećete pronaći vrhunce profesionalce ali hoćete kadar za koji vam ne treba prevelik budžet.

Kao što smo već spomenuli, frilenseri su dobra opcija za poslodavce koji trebaju angažman  određene struke na kratkotrajne projekte. Prije same potrage, postavite cilj kakva osoba vam treba kao spoljni saradnik, šta očekujete i koliko za te usluge možete da platite i nakon toga krenite u potragu jer ćete tako olakšati prvenstveno sebi. Kao i sa stalno uposlenim profesionalcima, i sa frilenserima je potrebno redovno održavati komunikaciju da u svakom trenutku budete upućeni u to šta je odrađeno a šta tek treba da se uradi i postavite ciljeve i rokove. To što neko ne sjedi u kancelariji vaše firme ne znači i prolongiranje rokova – posao je posao!

Izvor: https://www.prdaily.com/Main/Articles/22954.aspx

Leave a Reply