Društvene mreže nisu besplatan kanal komunikacije
Ništa nije besplatno.
Pa čak i kad ne ulažete novac u oglašavanje.
Resurse koji su neophodni za prisutnost na društvenim mrežama možemo podijeliti na obavezne i poželjne.
Obavezni:
* Vrijeme.
* Znanje: 1. Jezika – vještina jasnog, kratkog i pismenog izražavanja; 2. O ciljnim grupama ili dionicima s kojima želite da budete u kontaktu putem društvenih mreža; 3. O tome šta se želi postići prisustvom i komunikacijom putem te platforme; 4: O mreži na kojoj komunicirate.
Poželjni:
* Kreativnost kako bi objave bile privlačne i ogle da su istaknu u moru objava i komplikovanih zahtjeva algoritama na platformama.
* Još znanja za: 1. Kreiranja vizuala (canva, photoshop, ilustrator); 2. Tumačenja analitike i statistike; 3. Poznavanje terminologije – makar osnovne razlike između organskog i plaćenog bivstvovanja na mrežama; 4. Pravila oglašavanja…
I ovo je samo početak. Slobodno nastavite spisak.