Šta vlasnici biznisa treba da znaju o odnosima s javnošću

Šta vlasnici biznisa treba da znaju o odnosima s javnošću

Dobra reputacija je najvažnija stvar koju biznis može imati, a bez PR-a je neće imati

Piše: Christina NicholsonOwner, Media Maven

Iz mog iskustva, kada ljudi potraže usluge odnosa s javnošću ili hoće da angažuju PR firmu, rade to da bi bili vidljivi u medijima. Mnogo toga spada u odnose s javnošću, ali odnosi s medijima jedna su od najtraženijih usluga, jer oni mogu biti najvrijedniji.

Mnogi vlasnici biznisa ne razumiju šta plaćaju kada plaćaju odnose s javnošću. PR vam neće povećati prodaju. Sjajno je ako to ipak urade. Nuspojava dobrog PR-a je više poslovanja, ali odnosi s javnošću se odnose na način na koji javnost percipira vas i vašu robnu marku. To je prvi korak.

Ne radi se o novcu

Ako vam publicisti kažu da će vam zaraditi više novaca ako radite s njima – lažu jer je nemoguće reći kako će ljudi reagovati na njihovu uslugu. Suština odnosa s javnošću nije direktni skok u prodaju. Suština je u predstavljanju i izgradnji reputacije. A onda, nakon što vas nekoliko puta vide ovdje ili ondje, ljudi će vas prihvatati i onda se može povećati i prodaja.

Ne daje brze rezultate

Kada je riječ o odnosima s medijima, to je poput igranja na berzi. Ne očekujte da ćete dobiti svoj novac nazad u prvom mjesecu. Da je tako, svi bismo se bavili PR-om ili bi bili bogati. Umjesto toga, s dobrim PR-om, vaš će brand vremenom polako rasti u nešto bolje i bolje. Naravno, mogu se desiti, u rijetkim prilikama, nešto veliko i ubaci vas u trku, ali to su rijetke stvari i obično nešto što ne možemo planirati – poput viralnog videa.

Nije kontrolisano

Nema garancija. Da mi je dolar za svako pitanje: “Koliko trebam platiti da me promoviše Oprah?” Ako želite zakupiti oglas na njenoj mreži, trebate kontaktirati odjel prodaje u OWN-u. Ako želite da zaslužite, morate biti bolji… i strpljivi. Svako može kupiti oglas, ali je potrebno puno više od samo novca da se zasluži spominjanje u priznatom medijskom prostoru.

Volim uporediti medije sa posjetom doktoru ili angažovanjem advokata. Ne možete predvidjeti što će se dogoditi na kraju. Investirate u mogućnost pozitivnog ishoda – u ono što ti profesionalci znaju i ono što su radili za druge u prošlosti.

Presudni su za svaki brend

Odnosi s javnošću su dugoročna igra. Nisu šema za brzo bogaćenje. Odnosi s javnošću su graditelj brenda.

Nema boljeg načina za gradite svoj biznis nego da ljudi govore odlične stvari o vama – bilo da su u pitanju kupci, klijenti, prijatelji ili ljudi u medijima. Dobra reputacija je najvažnija stvar koju biznis može imati, a bez PR-a je neće imati.

Izvor: https://www.inc.com/christina-nicholson/what-business-owners-should-know-about-public-relations.html

(1) Comments

Leave a Reply