Ukratko – šta nas čeka kod novog Facebook izgleda – UPDATE
Facebook je odavno najavio nove promjene kao “proljećno spremanje”. Zašto? Zato što je njegovim korisnicima odavno dosta smeća koji se svakodnevno samo povećava. Facebook korisnik za nekoliko sati provedenih na NewsFeedu zauzvrat dobije sadržaja dovoljnog da stane na malu kašiku za tursku kafu. Facebook je postao ono što nikada u stvari ne želi da bude – DOSADAN!
Nagomilani urnebes
Zuckerberg će dati početnu prednost ponovo tvojim prijateljima i onome šta oni rade, sortirajući i više sličnih aktivnosti različitih prijatelja u jednu kolonu.
Oglašivači se odavno bore za svoje mjesto kod korisnika Facebooka a sadržaj se odavno ponaša kako mu Zuckeberg naredi. Bez obzira na to što niste nikada prethodno rekli da ste zainteresovani za njihov brend, sadržaj je na neki način našao put i do vašeg news feeda. U poslednje vrijeme dosta je slučajeva kod korisnika koji iako su stavili pod “HIDE” određenu stranicu sadržaj opet dođe i do njih.
Zuckerberg će ovaj problem pokušati riješi time što je news feed podijelio u kategorije: Most Recent, All Friends, Photos, Music, Following… Tako će korisnici moći vidjeti sortiran feed po željenoj kategoriji koji će im, kako se Zuck nada, izgledati preglednije i zanimljivije.
Live stream lijevo nestaje, chat nestaje, vraća se stari “friend suggest”, dok oduzimajući tekst na desnoj strani kopira prečice po kojima je poznat browser za društvene mreže “RockMelt” http://rockmelt.en.softonic.com/. Slučajnost?
Predstoji nam da nastavimo gledati borbu za NewsFeed, a oglašivačima je ostalo da razmišljaju o tome koje kategorije će biti najposjećenije i da svoje ponude prilagođavaju trudeći se da budu što zanimljivije. Samo na taj način će moći doći do korisnika jer je ovom promjenom konačno korisnicima omogućeno da kontrolišu šta će vidjeti.
UPDATE
Čekali smo na ove promjene godinu dana, a juče (06.03.2014.) su iz Facebook-a najavili da će se ove promjene desiti u narednim sedmicama kod svih korisnika ove mreže.
Kako navode, prošlogodišnji najavljeni redizajn News Feed-a bio je eksperimentalna faza kako bi mogli doći do najboljeg rješenja.
“Ljudi koji su imali priliku da testiraju dizajn rekli su nam da su im se svidjele veće fotografije, ali da im je navigacija bila teža. Novi dizajn donosi najbolje iz oba svijeta: raspored i navigaciju koja se korisnicima sviđa, ali i veće fotografije i novi font.”
https://www.facebook.com/business/news/An-Updated-News-Feed
Evo i kako će izgledati novi re-redizajnirani News Feed:
(2) Comments
DobrilaM
Chat nestaje??? Tako će mi nedostajati panično gašenje istog kad se sam od sebe aktivira 😀
Vera Bulić
nestaje mu kolona ispod realtime-a, vraća se na oldschool mjesto