Vizuelne komunikacije

Portfolio vizuelnih komunikacija prikazuje idejna rješenja koja su pomogla stvaranju uspješnih proizvoda. Prikazuje proces komunikacije između klijenta i korisnika, između proizvoda i tržišta.

Mnoge od ovih ideja su vođene iskustvom da najbolji, najuspješniji i najdugotrajniji proizvodi imaju iza sebe vjernu masu zadovoljnih korisnika. Današnji korisnici ne predstavljaju masu koja slijepo kupuje proizvode ili usluge. Oni, prije svega, vjeruju proizvodima koje kupuju. Dakle, ključna riječ je povjerenje. A njihovo povjerenje možete pridobiti jedino ako im govorite istinu. U velikoj masi kvalitetnih proizvoda koji se baziraju na istini i povjerenju treba se probiti iz gomile i pridobiti nove, a zadržati postojeće korisnike, ali kako?

Odgovor je ideja. Danas, veliki broj proizvoda nudi isti ili gotovo isti kvalitet. Jedini način da se razlikujete od tog mnoštva je da svoju istinu korisnicima kažete na nov, interesantan, originalan način. U ovom brzom tempu života, koji se sve više bazira na vizuelnom komuniciranju, bitno je uhvatiti trenutak pažnje i ostvariti komunikaciju sa korisnikom.

Jezik vizuelnih komunikacija je postao presudan za ostvarivanje uspjeha. Jednostavne, ali snažne ideje, bazirane na vizuelnom komuniciranju mogu u kratkom roku ostvariti komunikaciju sa korisnikom, prenijeti mu poruku ili ga stimulisati da aktivno učestvuje u procesu komunikacije. Jednostavan vizuelni način komuniciranja se pokazao upješnim i u rušenju kulturoloških barijera. U prilog tome govori veliki broj ideja koje su se pokazale uspješnim i u Evropi i u Americi, Aziji ili bilo kom drugom mjestu.

Naravno, nije uvijek moguće koristiti se samo jednostavnim vizuelnim jezikom. Za nove proizvode ili usluge, često je potrebno mnogo detaljnije razraditi način komunikacije. Ali u svakom slučaju, to ne umanjuje značaj vizuelnih komunikacija već naprotiv, predstavlja novi izazov.

Imate prijedlog za saradnju?

Kroz partnerske odnose s drugim agencijama i konsultantima, u mogućnosti smo da pružimo naše usluge i za tržišta Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore i Makedonije.