Viralni marketing na Tipp-Exov način

Viralni marketing na Tipp-Exov način

Na YouTube  svaki minut se postavi 24 sata video materijala.

Većina tog materijala nikada ne ostane zapažena, dok samo rijetki sretnici postignu toliko željeni viralni efekat.
Danas postići viralni efekat zahtjeva veliku kreativnost, malo sreće i puno teškog rada.

To svakako najbolje znaju veliki brendovi koji sve više žele da iskoriste veliku prednost YouTube-a i ostalih kanala kako bi proširili riječ o svom brendu, proizvodu ili uslugi.

Sigurno ste već imali priliku vidjeti razne uspješne kampanje koje su izazvale dosta buzza na web-u kao što su svima dobro poznate  kampanje za Old Spice, Nike, Adidas i druge…

Međutim početkom prošlog mjeseca pojavila se još jedna koja me je “dobila na prvu”, oduševila svojom idejom, kreativnošću i do sada neviđenim stepenom interaktivnosti.

Video koji je kreirala agencija Buzzman iz Francuske, na prvu izgleda kao i bilo koji drugi video na YouTube-u, počinje tako što narator govori lovcu da puca na medvjeda zato što mu njuška po šatoru, međutim lovac to ne želi, okreće se prema gledaocu, uzima Tipp-Ex proizvod, briše u naslovu “Shot” i daje gledaocima mogućnost da upišu bilo koju drugu riječ koja im u tom trenutku pada na pamet i tako promjene radnju videa.

U pitanju je višestruki izbor, dozvoljeno vam je da upišete bilo koju riječ. Upišite “hugs” i vidjećete medu i lovca u zagrljaju, ili možda “dance” i vidjećete kako plešu…

I za kraj uspio sam pronaći podatke koji na najbolji način opisuju šta je ovaj video značio za popularizaciju dotičnog brenda:

  • 9,981,717 pregleda na YouTube-u
  • 306,865 djeljenja na Facebooku
  • 18,844 twittova
  • 1,055 + ovaj blog postova.
(6) Comments
    1. Mene fascinira do kojih su detalja u samoj kampanji išli. Npr. Kada ne postoji video za dati upit, umjesto standardne 404 stranice, pojavi se medo i lovac koji drze tablu sa tim znakom….

Leave a Reply