William Bill Bernbach (1911 – 1982)
Ove čuvene riječi Bill Bernbacha fantastično opisuju ono čemu težimo i mi u Prime Communications. Čovjek kojeg rado citiram, jedan od osnivača (uz dizajnera Bob Cagea) agencije Doyle Dane Bernbach (DDB), kreativni guru koji je jedan od “krivaca” zašto se bavim ovom profesijom.
Zajedno sa Bob Cageom je razvio jedan potpuno novi kreativni pristup koji je podrazumjevao blisku saradnju copywritera i dizajnera (umjetničkih direktora). Kao rezultat, dobili smo fantastičnu kombinaciju verbalne i vizuelne komunikacije, inteligentne, često veoma duhovite poruke, koje su nerijetko služile da podvuku, odnosno naglase upečatljiv i snažan vizuelni dio.
Ovom kombinacijom je započela era tzv. novog oglašavanja, čija je osnova veoma uspješno prisutna i danas u svim oblicima vizuelnog komuniciranja. Radovi Billa Bernbacha na klijentima kao što su Volkswagen, Levy’s Bread, Orbach, Avis, predstavljaju školske primjere fantastičnog oglašavanja, naročito u vremenu u kom su se pojavili. Ovakav novi pristup komuniciranju je “izbacio” na tržište fantastičnu ekipu umjetničkih direktora agencije DDB, kao što su Len Sirowitz, Helmut Krone, Bob Kuperman, da pomenem samo neke od njih.
Uvijek je vjerovao da su inovativnost i intuicija mnogo bitniji od pravila i analiziranja, da je jednostavnost u komuniciranju najbolji način da se željena poruka prenese do ciljne grupe. Naravno, kvalitet proizvoda je bio imperativ da bi bilo koja kampanja uspjela. DDB je bio poznat po tome što je uzimao samo klijente za koje su vjerovali da imaju kvalitetan proizvod i da taj kvalitet mogu iskomunicirati.
Kombinacijom kreativnosti, jednostavnosti i humora Bill Bernbach je napravio neke od najznačajnijih svjetskih oglasnih kampanja, osvojio nagrade i priznanja svih relevantnih institucija i oglašivačkih festivala, a između ostalog osmislio i sam izgled nagrade američkog Advertising Hall of Fame.
“Ako možemo da vidimo dalje od ostalih, to je zato što stojimo na prečkama merdevina izgrađenim prije nas.”