YouTube oglašavanje

YouTube oglašavanje

YouTube je treća najposjećenija web stranica u Bosni i Hercegovini. Mislim da u suštini o popularnosti ovog sajta nema potrebe pisati.

Ukoliko već niste naišli na YouTube oglas, riječ je o video oglasima koji se pojavljuju prije videa, za vrijeme videa i sa strane kao “preporuka”, a koje nakon nekoliko sekundi možete preskočiti klikom na “Skip ad” opciju. Zvanično je ova vrsta oglašavanja u BiH puštena krajem marta ove godine.

Oglasi mogu biti bilo koje dužine, ali Google preporučuje da traju maksimalno 30 sekundi tako da ih korisnik zaista pogleda, a ne samo tih 5 sekundi koje ne može preskočiti.

TrueView oglasi se prije svega sastoje od tri formata:

  1. In-Stream” su “pre-roll” oglasi koji se pojavljuju pred početak sadržaja kojeg korisnik želi vidjeti. Ove reklame korisnik može preskočiti nakon 5 sekundi. Oglašivač plaća ovaj format oglasa samo ako korisnik pogleda cijeli video, ili 30 sekundi od oglasa, zavisno od dužine oglasa.
  2. In-Display” nudi oglas opcionog formata, pokazuje thumbnail (izabranu preview sliku oglasa) i tekst oglasa:

-kao preklapanje, tj. preko nekog videa na YouTube-u kojeg korisnik gleda

– Na YouTube sidebar-u (kolumna sa strane koja prikazuje preporuku videa)

U ovom formatu oglašivač plaća samo ako korisnik odluči da klikne na oglas.

  1. In-Search”  kao oglas na “Display Network Partner” stranicama (stranicama koje imaju dogovor sa Google-om za prikazivanje njihovog sadržaja) . I u ovom formatu oglašivač plaća samo ako korisnik odluči da klikne na oglas.

trueview

Prevazilaženje najveće prepreke kod “pre-roll” formata oglašavanja, baš kao kod bilo koje druge vrste sadržaja u marketingu, je svakako kreiranje dobrog videa. U stvari, možda bi bilo najbolje da kreirate nekoliko različitih početaka reklame za “pre-roll” kampanju na YouTube-u.

Targetiranje

Naravno, sve se, pored dobre reklame – sadržaja, svodi na ciljanje prave publike. Ovo su dostupne opcije (napomena: ovo preporučujem da OBAVEZNO uradite, jer u suprotnom reklamiranje apsolutno nema smisla):

ciljanje

Imajte na umu da su “interesi korisnika” (keywords) jedni od ključnih faktora za uspjeh vaše kampanje i da se trebate fokusirati na publiku koja je spremna “odmah da vas kupi”.

Sve radite preko GoogleAdWords-a ili -> https://www.youtube.com/yt/advertise/

Da li ste već radili neku kampanju na YouTube-u i koliko ste zadovoljni rezultatima?

 

 

(1) Comments
  1. To! Samo tako! Što vise oglasivača to veća konkurencija i veći CPC i CPM za mene. Haj da nešto bude unovčeno i od bosansko-hercegovački pregleda. A do neki mjesec nije bilo nigdje tih TrueView oglasa. Znači napredujemo hahah.

Leave a Reply