Zašto PR ljudi moraju ponovo naučiti pričati

Zašto PR ljudi moraju ponovo naučiti pričati

Postoje neke stvari na našem tijelu koje su osnova za posao kojim se bavimo. Prije nego se počnete smijati, dozvolite da objasnim – govorim o našim očima, ušima i ustima. U stvari, ja ne govorim, ja tipkam. I to je u stvari problem.

Dok je PR, vođen evolucijom i digitalizacijom medija izrastao iz ranijih odnosa sa medijima do šireg komunikacijskog djelokruga, na sceni imamo konflikt. Naši poslovi postaju sve više komunikacijski, a prečesto sve što radimo u stvari prolazi kroz naše tastature.

Načini na koje komuniciramo – i sa novinarima i putem društvenih mreža – je PR kancelarije pretvorio u sobe u kojima se samo čuje zvuk tipki sa tastature. Nedovoljno ljudi danas priča. Prvo je počelo sa slanjem emailova ljudima par stolova od nas, onda preveliko oslanjanje na emailove sa novinarima, a onda potreba za kreiranjem beskrajnih email lanaca. Komunikacija na društvenim mrežama, ironično, je jedna od stvari koja nosi u sebi najviše realne diskusije u kancelarijama.

Mi sad ne možemo vratiti vrijeme. I uprkos tehnologiji kojom možemo mjeriti efekte komunikacije suština svega jeste da smo mi komunikatori. Pa ako nismo u stanju komunicirati otvaranjem usta i uvjeravanjem ljudi u ono što govorimo, jednako kao i kroz vizuelne medije i pisanu riječ, u problemu smo.

Da bismo ispričali priče koristeći integrisane komunikacije, moramo biti dobri govornici i moramo biti dobri u pripremanju sadržaja koji će neko drugi izgovoriti. Koliko iskusnih PR praktičara je u stanju raditi dobro TV intervju ukoliko bude trebalo? A morali bi to znati raditi.

Moramo se prestati oslanjati na ono što kucamo, i provoditi više vremena govoreći i slušajući riječi koje izlaze iz usta. Radije nazovite nekog nego da šaljete email. Učite o umjetnosti i nauci verbalnog izražavanja. Nižite jasne, značajne i rečenice sa svrhom i dok to radite izbjegavajte poštapalice. Ako niste jasan, koncizan i emotivan komunikator, možda to možete maskirati emailovima ili na društvenim mrežama. Ali kako komunikatori nastavljaju evoluirati, nemogućnost govorenja i slušanja će zadržati one čiji poslovi jesu povezani sa komunikacijom.

Izvor – Why PR people need to learn to talk again

(1) Komentari

Ostavite odgovor